sobota, 6 października 2012

Informacja...!!

Witajcie kochani.. !!! 

Jak mogę się przed wami wytłumaczyć za moje zachowanie..
Obiecałam na koniec wakacji , że zacznę pisać od września nowe rozdziały na stronce
A TU NIC ... TAK WIEM ... !!! :( 
To jest uzasadnione..
Po pierwsze i najważniejsze oraz ostatnie : Komputer mi się spalił i wszystko co napisałam w wakacje poszło na marne :( ( jak na razie rodzice nie zamierzają mi kupić nowego [ piszę z komórki ]
A WIĘC CO TU DUŻO MÓWIĆ.. BLOG NADAL JEST W STANIE ZAWIESZENIA... PRZYKRO MI.. :[
A WŁAŚNIE ZAUWAŻYŁAM , ŻE NIE MA DUŻO KOMENTARZY ODKĄD PRZENIOSŁAM BLOGA NA BLOGSPOT , A WIĘC JEŻELI NIE WIECIE JAK DODAĆ KOMENTARZ BEZ LOGOWANIA TO PODCZAS DODAWANIE KOMCI ZAZNACZACIE W OPCJI KOMENTARZA "ANONIMOWY" I BEZ PROBLEMU WAM DODAJE..
To więc to by było na tyle jak narazie.. !!! 

POZDRAWIAM SERDECZNIE... !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz